Kläder ! :D

sho:D ... heheh nejmen jag hade bara tänkt att lägga ut bilder på vad jag köpte igår så här kommer dom ... ska ut efter det här , men lägger upp en inlägg om dagen ikväll också , puss o kram :* <3
Tröja: Only -.-
Shorts: lindex

Shorts: lindex
Tröja: new-yorker

Tröja: diva-.-
shorts: diva-.-

Diva-.-

Tröja: ginatricot
Byxor: diva (A)
hehe, min underbara lilla tatuering som min lillebror gjorde :D<3 .. nu kommer lite random bilder men puss o kram hejdå :* skriver ikväll :) btw: tjejer kan också ha häng , ni tjejer som vill ha det men e rädda för att ha det för ni inte vill bli mobbade eller ngt , skit i dom andra och ha det ni vill ! <3 ... hejdå:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0