Idag..<3

hejhej !<3 .. ahh, är så trött på sveriges väder-.- vrf ska det regna hela tiden? -.- .. men jaja, idag ere ju typ student grejs.. :p men igår va jag ju med klassen i gröna lund och kom hem typ 11 ? .. men iallafall , vi hade det iallafall super kul! åhh så otroligt roligt! kan ju berätta det bästa som hände (a) .. jag ger mycket mycket kärlek tll grönalunds SPÖKHUS ! va där inne med Linnea, Vilde, Casper, josse och emin ! <3 haha, fast jossan gick ut mitt i allt, hon vågade inte mera.. men åh det va så otroligt roligt! älskar dig linnea ! hennes humor e så bäst! vildes också! medans jag stog o höll i emin eftersom att jag va rädd-.- så stog dom o sjöng "see you ******* around town with the girl i love and i'm like FUCK YOU! medans dom kom upp o skrämmde oss :D men ja , jag lägger ut bilder på allt ikväll lovar det !<3 men ska dra ut o äta med min lillebror nu :)<3 pussar o kramar till er sötisar ! :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0