JÄVLA MYGGOR !!

hej bloggen! ahh, e så otroligt sur just nu för att igår på tjejkvällen så fick jag typ 7 myggbet! saken e att jag har ett vid ögat också ! fast syns inte så mke o de e ejag stolt över! .. men ja vi hade det superduper kul iallafall, blev inte så många bilder men men .
ja idag så ska jag på dansträning kolckan 4 och slutar typ halv 6 !
ja men åhh om någon vill sola med mig så smsa mig ! för jag vill verkligen SOLA !
ja, det där om att jag ska färga håret fortsätter vet inte riktigt en vad jag ska färga till .. :/<3
ska fråga mamma o familjen vad dom tycker också ;) men vi hörs nog senare puss kram hejdå :*

Kommentarer
Postat av: Tove <3

Jag har 18 myggbet :(

2011-06-04 @ 15:31:30
Postat av: emelie

Jag fick inga:)

2011-06-05 @ 15:19:12
Postat av: joss

Jassy med ditt hår du skulle ju färga det ;) men du får färga vilken du vill men du ska veta att du är sjukt fint med den hår färgen du har :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0